Motionhouse: Vyprávíme příběhy značek pomocí animovaných videí

Tentokrát jsme vyzpovídali kluky z Motionhouse, Filipa Koubka a Radka Pšurného.

Ahoj Filipe a Radku, začněme s tím, co Motionhouse vlastně dělá?

F: V Motionhouse vyprávíme příběhy značek pomocí animovaných videí. Máme na starosti nejen produkci, ale taky kreativu reklam a tvoříme celé kampaně.

unnamed (3)Jak vznikl nápad a kdy jste s Motionhouse začali?

R: Známe se od střední, na výšce jsme vymýšleli různé projekty. Já jsem po filmové škole dělal propagační videa jako freelancer, Filip studoval ekonomku a další kolega Tom zrovna končil práci v grafickém studiu.

unnamed (7)

Jak velký máte tým a rozdělené kompetence?

F: Já se hlavně většinu času starám o klienty, provoz firmy a new business, Radek má na starost kreativu, vede tým ilustrátorů, animátorů a zvukařů.

https://player.vimeo.com/video/137226524

Co je pro tebe ve startupu nejdůležitější?

F: Motionhouse nepovažuju úplně za klasický startup, nejsme firma, která může růst o tisíce procent za rok. Obecně bych ale řekl, že nejdůležitější je si na začátku otestovat, jestli váš produkt opravdu řeší něčí potřebu a jestli za něj bude někdo ochotný zaplatit. Strašně důležité je poskládat silný tým, nikdo nemůže být dobrý ve všem, ale pokud najdete kolegu, který vás doplňuje, máte skoro vyhráno.

 

Kolik času vám zabere tvorba jednoho videa?

F: Většinou je to něco kolem 4-8 týdnů. Pokaždé se snažíme dozvědět se co nejvíc o firmě, poznat značku a videa stavět tak, aby fungovala. A to chce čas.

https://player.vimeo.com/video/141424900

Kde hledáte inspiraci?

R: Samozřejmě sledujeme novinky a trendy v oboru a snažíme se nezůstat pozadu. Když narazím na něco co se mi líbí, strávím s tím nějaký čas a zkoumám, co se z toho můžu naučit.

 

Míváte při práci s klienty “volnou ruku” a klient se nechá překvapit nebo jsou videa čistě na přání klienta?

R: Záleží na klientovi, musím říct, že většinou je dokážeme přesvědčit nám tu volnost dát. Čím déle spolupracujeme, tím je to snadnější.

 

Co považujete za největší úspěch Motionhouse?

R: Samotný fakt, že můžeme dělat co nás baví, zaměstnávat podobně smýšlející lidi a pracovat se skvělými klienty jako je Mall.cz, Rockaway, IDC nebo Remoska.

unnamed (8)

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

F: Půjdeme víc do světa. :)

 

Jak vypadá pracovní den v Motionhouse?

F: Ráno probereme, co musíme dnes stihnout. Kluci potom řeší konkrétní projekty, já většinou schůzkuju a objíždím klienty. Na obědě vždycky “syncujem dropbox”- bavíme se o novinkách v oboru i naprosto mimo něj, odpoledne se zase pracuje a k večeru si třeba zahrajem na xboxu fifu, nebo jdem na pivo.

https://player.vimeo.com/video/129246731

Co byla vaše největší výzva?

F: Velká výzva pro mě byla, když jsme se rozhodovali vzít prvního člověka na fulltime. Najednou už jsme neměli zodpovědnost jen za sebe, ale i za další kolegy, kteří nám dali důvěru. Nebo taky třeba udělat TV spot pro 3 země za 2 dny. :)

https://player.vimeo.com/video/123722451

zdroj: https://www.startitup.cz/motionhouse-vypravime-pribehy-znacek-pomoci-animovanych-videi/

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s