Přečetl jsem knihu jedním dechem! | David Lörincz – Facebook marketing

Přečetl jsem knihu jedním dechem!

23.12.2013,

Twitter

1

Tweet 1 This page has been shared 1 times. View these Tweets.

Facebook

7

To se mi líbí 7

Google+

3

3

LinkedIn

0

in Share .

11 Flares

Bylo 23. prosince 16:00 a já jsem se pustil do čtení. Jen na pár minut. Neměl jsem zabalené dárky, dokonce jsem neměl ani balící papír. Kniha mě již nepustila.

Dlouho jsem přemýšlel, zda vůbec recenzi na tuto knihu napíšu. Psala jí přece „konkurence“, na kterou nemůžu odkazovat. Je to stejné, jako kdyby mě prodavač v Big Burgeru poslal do KFC. A to se nedělá! To není normální.

„Ale já nejsem normální – jsem osobnost ! “

Těchto 6 slov je skvělým shrnutím obsahu knihy. Na knížku jsem narazil náhodou právě díky reklamě na Facebooku.

“ Oslovení zákazníka je prvním krokem k prodeji „

Skvěle napsaný text reklamy, který vyšel z názvu knihy a propagoval, že jeho autor vydělal díky marketingu na Facebooku 1 000 000 Kč za 6 měsíců.  Říkal jsem si: „To přeci není možné! Všichni tvrdí, že na Facebooku není možné prodávat.“ V čem byl jeho přístup jiný? Množství otázek, které mě napadalo nebralo konce. Musel jsem na reklamu kliknout.

“ Nestačí ukázat produkt. Musíte vzbudit zájem! „

Dám za ni 349 Kč? Nejsou to nějací marketingoví kouzelníci nebo info-podnikatelé? Zjistil jsem, že se nejedná o žádný ebook. Knížka má 200 stran. Dokonce jsem si mohl přečíst ukázky z knihy. Ty mě přesvědčily. Má investice bude správná.

“ Odstraňte pochybnosti o koupi zboží! „

Ještě stále mě mohli ztratit. Co když budou chtít vyplnit mé datum narození, pohlaví, jména rodičů nebo zaměstnání? Neztratím se v objednávkovém procesu? Neztratil. Za 5 minut od zhlédnutí reklamy byla knížka zaplacena a na cestě ke mě domů.

“ Bez přehledného objednávkového procesu nic neprodáte! „

Možná si teď říkáte: „Kde je ten report? O čem je ta knížka?“ Právě jste si ho přečetli. Přesně tyto metody a spoustu příkladů z praxe i technických informací přináší knížka Černá ovce facebooku   (žádný affiliate) od společnosti Black sheep marketing. Když se nad tím zamyslím, možná jsem ji ani nemusel číst. Stačilo podrobně rozebrat kroky, které na mě aplikovali. Ale ono je to celé složitější.

Knížka je výborným úvodem do facebook marketingu pro všechny majitele firem nebo odborníky na marketing na sociálních sítích a já se s ní ve většině bodů ztotožňuji. Koupit zde .

“ Nevytvářejte konkurenci. Vytvářejte nový trh! „

Důležitý není počet fanoušků nebo zobrazení, ale počet prodejů a počet spokojených zákazníků, kteří rádi nakoupí znova. O tom jsem mluvil i na přednášce na letošním Barcampu Ostrava.

A teď už opravdu krásné modré vánoce. Zkuste vypnout Facebook. Ano i na mobilu. Nebojte, bude tam i po svátcích. Krásné PF si připravila agentura Zaraguza.

Twitter

1

Tweet 1 This page has been shared 1 times. View these Tweets.

Facebook

7

To se mi líbí 7

Google+

3

3

LinkedIn

0

in Share .

11 Flares
zdroj:

Přečetl jsem knihu jedním dechem!


23.12.2013,




Twitter


1

This page has been shared 1 times. View these Tweets.




Facebook


7

To se mi líbí

7




Google+


3

3




LinkedIn


0

inShare.

11 Flares

Bylo 23. prosince 16:00 a já jsem se pustil do čtení. Jen na pár minut. Neměl jsem zabalené dárky, dokonce jsem neměl ani balící papír. Kniha mě již nepustila.

Dlouho jsem přemýšlel, zda vůbec recenzi na tuto knihu napíšu. Psala jí přece „konkurence“, na kterou nemůžu odkazovat. Je to stejné, jako kdyby mě prodavač v Big Burgeru poslal do KFC. A to se nedělá! To není normální.

„Ale já nejsem normální – jsem osobnost ! “

Těchto 6 slov je skvělým shrnutím obsahu knihy. Na knížku jsem narazil náhodou právě díky reklamě na Facebooku.

“ Oslovení zákazníka je prvním krokem k prodeji „

Skvěle napsaný text reklamy, který vyšel z názvu knihy a propagoval, že jeho autor vydělal díky marketingu na Facebooku 1 000 000 Kč za 6 měsíců.  Říkal jsem si: „To přeci není možné! Všichni tvrdí, že na Facebooku není možné prodávat.“ V čem byl jeho přístup jiný? Množství otázek, které mě napadalo nebralo konce. Musel jsem na reklamu kliknout.

“ Nestačí ukázat produkt. Musíte vzbudit zájem! „

Dám za ni 349 Kč? Nejsou to nějací marketingoví kouzelníci nebo info-podnikatelé? Zjistil jsem, že se nejedná o žádný ebook. Knížka má 200 stran. Dokonce jsem si mohl přečíst ukázky z knihy. Ty mě přesvědčily. Má investice bude správná.

“ Odstraňte pochybnosti o koupi zboží! „

Ještě stále mě mohli ztratit. Co když budou chtít vyplnit mé datum narození, pohlaví, jména rodičů nebo zaměstnání? Neztratím se v objednávkovém procesu? Neztratil. Za 5 minut od zhlédnutí reklamy byla knížka zaplacena a na cestě ke mě domů.

“ Bez přehledného objednávkového procesu nic neprodáte! „

Možná si teď říkáte: „Kde je ten report? O čem je ta knížka?“ Právě jste si ho přečetli. Přesně tyto metody a spoustu příkladů z praxe i technických informací přináší knížka Černá ovce facebooku  (žádný affiliate) od společnosti Black sheep marketing. Když se nad tím zamyslím, možná jsem ji ani nemusel číst. Stačilo podrobně rozebrat kroky, které na mě aplikovali. Ale ono je to celé složitější.

Knížka je výborným úvodem do facebook marketingu pro všechny majitele firem nebo odborníky na marketing na sociálních sítích a já se s ní ve většině bodů ztotožňuji. Koupit zde.

“ Nevytvářejte konkurenci. Vytvářejte nový trh! „

Důležitý není počet fanoušků nebo zobrazení, ale počet prodejů a počet spokojených zákazníků, kteří rádi nakoupí znova. O tom jsem mluvil i na přednášce na letošním Barcampu Ostrava.

A teď už opravdu krásné modré vánoce. Zkuste vypnout Facebook. Ano i na mobilu. Nebojte, bude tam i po svátcích. Krásné PF si připravila agentura Zaraguza.




Twitter


1

This page has been shared 1 times. View these Tweets.




Facebook


7

To se mi líbí

7




Google+


3

3




LinkedIn


0

inShare.

11 Flares

