Škoda plní svůj hot house

K Leagas Delaney a MediaComu se přistěhoval SinnerSchradder

Holešovický komunikační uzel slouží pro potřeby ústředí Škody, zajišťuje komunikaci pro většinu trhů, kde automobilka prodává.

Matouš Hutník 06. 03. 2013  •  03:00

Hot House

Hot House automobilky Škoda v pražských Holešovicích – v témže vchodě sídlila zpravodajská televize Z1

Automobilka Škoda Auto přišla na sklonku loňska s novinkou na českém reklamním trhu, v pražských Holešovicích poprvé v České republice vybudovala tzv. hot house – v jedné budově tu sídlí zadavatel i týmy agentur spravující jednotlivé složky jeho komunikace. Mezi Leagas Delaney a MediaCom se teď přistěhovala i německá digitální agentura SinnerSchrader. Holešovický hot house slouží přímo pro potřeby ústředí Škodovky. „Zajišťujeme komunikaci pro většinu trhů, výjimkou jsou snad jen Čína a Německo, tedy skutečně velké a specifické trhy,“ řekl Médiáři Martin Gassner, managing director SinnerSchraderu. Smyslem spojení agentur pod jednou střechou je zajišťovat komunikaci skutečně komplexně a zkrátit dobu předávání materiálů a myšlenek mezi jednotlivými týmy. „Spolupráce zatím funguje velmi dobře,“ pochvaluje si Gassner. „ Funguje to, jak má, mezi agenturami panuje soutěživost a rivalita, hlavně když se generují nápady, ale ve finále všichni táhneme za jeden provaz.“ Jeho agentura v rámci hot housu v tuto chvíli pracuje na digitálních kampaních pro Octavii a v nejbližších měsících se zapojí i u dalších značek. Mezi nejúspěšnější prozatím patřila facebooková kampaňAmazing Road Trip. „Zatím jsme na úplném začátku. Před pár dny jsme se sem přistěhovali, předtím jsme působili v různých co-workingových centrech. Teď sháníme vhodné lidi, ve finále by nás mělo být asi dvacet,“ říká Gassner. Doplňuje, že hlavním cílem sestavit takový tým, který bude maximálně profesionální a mezinárodní. „Hlavním jazykem je tu angličtina, máme tu Němce, Slováky, možná k nám přibudou Španělé a Portugalci.“

Hot House

Hot House

Hot House

Hot House

Hot House

Hot House

Hot House

Hot House

SinnerSchrader je jednou z největších evropských digitálních agentur. Původně německá agentura vznikla v roce 1996 a dnes mezi její klienty patří Allianz nebo právě Škoda Auto. Každoročně také pořádá konferenci Nextberlin.

Thomas Owsianski

Thomas Owsianski

Čerstvým vedoucím marketingu značky Škoda Auto je pětačtyřicetiletý Thomas Owsianski, začátkem loňského prosince vystřídal Axela Schrödera, který se místo toho stal vedoucím marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Absolvent ekonomie Owsianski předtím pracoval jako šéf marketingu pro Opel/Vauxhall. Předtím zastával různé vedoucí funkce ve společnostech GM a Ford v Německu, Maďarsku a v Rusku.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s