ilustrační obrázek

Změny

http://cz.holub.me/2013/01/zmen/

Posted By thool ~ 17th Leden 2013

Asi druhy mesic, co jsem travil svuj cas v Shipitu, jsem potreboval vyresit systemovy problem. Cele jsem to vymyslel. Dal dohromady jak to bude fungovat. Rozeslal detailni email lidem vysvetlujici jak co budeme delat (jinak nez predtim).

Bylo to perfektni. Jedina potiz byla, ze to nikdo nechapal. Nastesti se do toho vlozilJohn, ktery mi rekl, jaka je to pitomost. Tak jsem rozeslal nove maily, kde jsem se lidem omluvil a oznamil, ze vse zustane jako po starem.

Od te doby jsem mel strach na neco sahat. Nebo i premyslet ze by neco mohlo fungovat lepe. Jakobych mel mindset „vse je jak je, a tak to zustane na vzdy a nic se nezmeni“.

Sahat na neco, co funguje a cemu clovek vubec nerozumi, smrdi pruserem. ALE – mit mindset, ze vse musi zustat stejne, je podle me smrt podnikatele i jeho firmy.

Kdyz delate neco zajimaveho, veci se meni rychleji nez cekate. Vztahy se meni. Business se meni, lidi se vyviji, ocekavani rostou. V promennem prostredi mate nekolik moznosti:

  • vydavat obrovske mnozstvi energie ve snaze, aby vse zustalo jak je
  • reagovat na zmeny, kdyz prijdou a reakce je uz nezbytna
  • aktivne veci menit drive, nez je to potreba (a vyzdimat z te zmeny co nejvice)

Hodne sveho casu travim nekde mezi bodem 1 az 2 a uz me to moc nebavi. Pozdeji napisi o tom, zda a jak se mi to dari menit.

Zanechat Odpověď

